tirsdag 29. november 2011

Gubben er med

Tidligere i dag kom en kommentar fra Gubben, husker ikke helt hva, men som tydet på at vi skulle til London... Jeg tok så opp igjen turen nå på kvelden, tenkte sende mail til Ove, siden han hadde prøvd ringe meg i går, men ikke fikk svar,  da jeg var på tur på jobb, og jeg har ikke fått svar etter at jeg sendte ei txtmld senere på kvelden.

Nå var Mareno plutselig ikke så positiv lenger, Nei vi har ikke råd! Det kom tvert igjen. Men, Joda, etter litt snakk og tilsist påpeiking av meg at turen ikke koster mer enn jaktdressen og den elektriske slipesteinen han nettopp hadde kjøpt, så da kunne jeg bruke det samme til denne turen. Det dekker både han og meg (vel, bare reise og hotell da, men likevel). Dessuten har jo han bursdag i mars, jeg i juni, så kan vi inkludere bursdagsgavene og i turen. Jeg er egentlig veldig god på sånne resonnement for å overbevise (meg selv) om at vi kan rettferdiggjøre sånn pengebruk ;) Kan nok sikkert gjøre meg til millionær på sånt. Alt hva jeg har spart! :) Iallfall fikk jeg "fullmakt" tilslutt! :)

Har nå sendt mail til Ove nå for å høre om han fremdeles går for tur, om han har sjekket om der er ledige plasser og om vi bare skal bestille! Vel, spørs jo om der i det hele tatt er ledige plasser! .......

Nå lever jeg i spenning!!! Blir SÅÅÅ rått hvis det går i boks, og vi kan går rundt og VITE, og samtidig holde det skjult for Sølvi! Bare glede oss til hun får vite på bursdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar