fredag 16. november 2012

Ikke greit med (reise-) feber... ...

Måtte bare ta med sånne uhell som oppstår midt i kaoset... I går kveld presterte jeg å SETTE MEG på strikkinga. Strikkepinnen satt fast i baken da jeg reiste meg igjen. Måtte dra den ut! Sikkert en cm gjennom dongeribuksa og videre inn..... Men ok, blødde ikke mye, men det kjentes jo. Mareno mente det vil ta seg ut at jeg reiser til Cuba med betennelse i baken! :) Går heldigvis bra i dag, kjenner ingenting, bare et rødt merke der den gikk inn.

I morrest kom neste uhell. Da jeg skulle ut av badet. Har høy dørstokk der. Vi bygde jo i riktig "gamle dager". Ikke noe problem til daglig, er jo vant til den. Ut i full fart og lukket døra bak meg. FØR jeg var kommet meg ordentlig ut... Resultat: skikkelig avskrapet hud på høyre hælen. Blødde ikke så mye der heller, men det svir fremdeles. Som f... Tror jeg må sette på gnagsårplaster. Men ok, da kom jeg på at gnagsårplaster må jeg jo også ha med på tur, så aldri så galt det ikke er godt for noe! :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar