torsdag 2. juli 2009

Islandstur!

Først og fremst: Alle bilda i bloggen kan sees i full størrelse ved å dobbeltklikke på de.... truuur æ...:


22. juli reiser vi til Reykjavik. Tenkte prøve legge inn litt "Reisebrev" og kanske noen bilder underveis. Vet ikke hvor mye tid det blir til slikt, eller hvordan nett-tilgangen blir. Ikke kan jeg dette her heller. Men like godt å forsøke først som sist.


Fikk jo ødelagt min splitternye "Amerikakoffert" på hjemturen fra USA i januar. Men har fått den erstattet med en identisk, så skal bli plass nok til det jeg skal ha med bortover iallfall. Pakkinga når jeg skal hjem igjen er alltid like spennende. Nå sies det at det er veldig dyrt på Island, så kanskje shoppegenan mine ikke går helt beserk der borte.... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar