søndag 7. april 2013

16. mars. Dag 3. Lørdag

Frokost kl 09. Kaldt i frokostsalen også i dag. Men supert vær. Vi tar stranda i dag. 2,5 Euro pr seng, samme for parasoll. Ble havbading på oss alle. Ikke min favoritt da, liker jo ikke saltvann. Syntes ikke det var spesiellt varmt heller. Men ok, så har jeg gjort det :) 
Ikke blant de mørkeste på stranda, nei...
Denne duen syntes visst det ble i varmeste laget i sola, søkte tilflukt i skyggen. La seg godt tilrette under solsenga etterhvert.
Vi lå faktisk på stranda til halv fem. Led ingen nød, gutta var og skaffet oss lunch, og drikke var det jo tilgang på hele tiden :) 

Tilbake på hotellet, gikk strømmen akkurat da vi var på tur ut fra rommene igjen. Heisen ble stående. Og gikk litt opp og ned, før den omsider gikk ned.

Ut på middag. På en restaurant hvor jeg spiste schnitsel, helt ok, men jeg synes jo alltid maten blir tørr uten saus, men schnitzel skal jo være uten saus, så var forberedt på det. Mareno spiste Osso Buco, den var kjempegod. Noe av det beste han hadde spist. Han roste den i skyene. Sølvi og Ove var midre heldige. Sølvis biff var altfor lite stekt (skulle være medium +), og poteten var ikke varm. Oves biff hadde ei "sene/hinne" som var helt enorm, og var i tillegg langt fra mør. Han klaget, noe jeg ikke har opplevd før, og de skulle få desserten g kaffen gratis som erstatning. Da hadde han kun nevnt at biffen ikke var god, at den hinnen/senen (eller hva det var) ikke skulle vært der. Jaja, man kan altså få helt forskjellig opplevelser av samme restaurant. Hadde Mareno og jeg vært der alene, ville vi vært godt fornøye. Hadde Sølvi og Ove vært der alene, ville det vært tommelen rett ned! Men de skal jo ha ros for at det nyttet å klage! :) Tilsammen på oss alle fire ble det en litt blandet opplevelse, ja! 

Så ble det litt nett i resepsjonen på meg og gubben, så senga. Ganske utslått faktisk. Det tar på å feriere :) 

Sover ikke spesielt godt. Deilige satengsengeklær, men sengene er altfor harde til min lille støle kropp. Klarer knapt røre meg når jeg våkner, eller når jeg skal snu meg i halvsøvne. I tillegg drømmer jeg jobb, selv om jeg har ferie. Jaja, så har jeg ikke glemt de der hjemme da... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar