søndag 7. april 2013

21. mars. Dag 8. Torsdag

Frokost. Basseng. Slapp av hver for oss. Ove etterlyste brillene igjen. Omtrent hver gang han passerte resepsjonen...

Ut for middag i halv sjutida. Fiskerestauranten ytterst ute i bukta.Fikk med oss solnedgangen først.


Og denne fiskeren

Vi bestilte House Meny.
Bra mat. Bortsett fra forretten. Sølvi skal ALDRI mer ha Gofio!!! Jeg spiste det en gang tidligere på Gran Kanaria mener jeg å huske, men da var det i sånne stekte biter, men husket at det ikke var spesiellt godt.. Denne gangen fikk vi det som grøt! En STOR porsjon. Fytti Katta! Mareno spiste noen munnfuller for meg, han burde fått premie! :) Suppen Marneo og Ove bestilte viste seg å være buljong med et basilikumblad oppi. Ferdig med det.
Advarsel: Ikke bestill Gofio! :(
Tilbake til hotellet, nett(brett)møte i lobbyen. Fått blemmer av solingen. Og er rød og vond øverst på lårene bak.. 

Nett(brett)møte. Og Mareno spanderte GT på meg/oss! Selveste symbolet på sommer og sol og varme for meg!!! Den var ikke liten heller! Perfekt! 
Kveld halv tolv. Det tar på å ha ferie! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar