mandag 6. august 2012

FREDAG 27. Juli

FREDAG 27. Juli
Har opplevd ANDRE veien: At ting æ TRUDDE var skinn IKKE var det... Nedtur. Er blitt mer kritisk med åran.. Skikkelig opptur nu da å oppdage at handveska jeg kjøpte på salg i Tromsø, virkelig E SKINN!!! Bare "måtte ha den" pga størrelse og utforming (LILLE meg kan ikke ha for STORE vesker, men samtidig må de ha plass til MYE!), t tross for at jeg trodde den "bare var i ei god (å i utgangspunktet dyr) skinn-etterligning", - nå ble den plutselig HELT PERFEKT!!! :))) Tenkte først at de bare hadde vært flink å sy inn alle kanter sånn at man ikke skulle se baksida av "skinnet". Fant lapp i en lomme i vesken, med merket Vezzano og etter å ha gått nærmere etter i "sømmene" så det fremdeles ut som skinn... Lappen med skinnsymbolet må antakelig ha falt av. Merket innvendig hadde jeg ikke sett, det stod under ene glidelåslommen, langt nedi veska... Måtte ta "lightertesten" for å bli 100% sikker. Det ER SKINN!!! SKIKKELIG OPPTUR!!!  Og sort går til alt! Skinnvesker varer "evig"! LYKKE!!

Mala et strøk til på dilldallet i kjøkkenet, så kjørte jeg til Sortland. Angra litt etterhvert, da sola kom fram og det ble flott vær. Dumt å kaste bort to timer i bil da, og etpartre timer i butikk og på kafè.

Men ble fire plagg som hver kostet 99 kr, fikk kjøpt meg skåler til rabarbragrøt, og hadde ei trivelig og koselig stund på kafè ilage Sølvi og Rebekka.

Hjem å male litt mer (bortsett fra etpartre skapdører som jeg ikke er begynt på enda, de får vente til senere tror jeg). Gubben snekrer fremdeles trapp ute.

Seint i seng i går, og tidlig oppe i dag, det resulterte i en liten strekk på sofaen i ettermiddag. Så fikk jeg nabo Eva på besøk. Sikkert et halvår siden sist. Når vi begge jobber turnus, er det ikke ofte det klaffer. Nå har vi begge ferie! Jippi, Fikk oppdatert oss litt ;) Får ta oss en skikkelig vinkveld til høsten, ble bare kaffe i dag.. Sant Eva? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar