mandag 6. august 2012

LØRDAG 4. August


LØRDAG 4. August
Pakke fra Smartgirl i dag. To-i-ett-belte som kan brukes hver for seg. Pakken jeg sendte i retur for å få byttet buksa, er visst ikke ankommet enda. Ser ut som buksa jeg skulle bytte i, er utsolgt i den lengda jeg skulle ha nå.. ;( Men de har ei som er lengre. Hadde jeg istedet bestilt ny bukse med det samme, og heller fått pengene tilbake for den jeg returnerte, så ville jeg også hatt buksa i dag. Den i rette lengda. Men ok, beltene var supre, i ekte lær, bortsett fra at det kunne vært en størrelse større... XS ble litt i trangeste laget. Men får duge, returnerer det ikke.Tror jeg.

Ble nydelig vær etterhvert, men MÅTTE ta litt i huset. Mareno snekrer.. eller skrur. Blir ikke så verst tror jeg. Gjenstår ennå litt..

Marian kom jo en tur igjen, så da ble det griling på verandan. Akkurat i tide, begynte bli kaldt uti kveldinga.

Så var hun tenkt seg ut og padle. Men kom tilbake etter ei stund, nøkkelen som hun trengte for å få kajakken av taket, sto i døra hjemme på Sortland ilage husnøklene. Ups. Lurer på hvor hun har slikt fra?

Hun var jo tenkt å ligge over her, for å kunne være ute i kajakken og ta imot Torill og Harald som kommer hjem i morgen etter vel et år (14 md?) i seilbåten Konstanse i Europa. Bloggen deres her: Konstanse.  Men med hodeverken hun er så plaget med, så hun ikke ork til å kjøre til Sortland igjen. Det endte med at faren brukte to timer for å kjøre etter nøklene. Ja, hva gjør man ikke for barna! :)

Så ble det en teit film til avslutning på kvelden, og da var den lørdagen gått ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar