mandag 6. august 2012

SØNDAG 29. Juli

SØNDAG 29. Juli
Fikk invitasjon til frokostkaffe hos nabo Astrid. Hun har besøk av Marenos tanteTulla  og onkel Ragnar og søskenbarn Sylvi fra  Mo i Rana. Kjempetrivelig pratestund med sjokoladekake til kaffen. De ville jo gjerne fått seg skikkelig ferskfesk mens de er her, men nå er det i meste laget vind til  å gå på havet. Får se etterhvert, de blir nå etpar dager til..

Anser meg ferdig på kjøkkenet i denne omgang, så rydder bort malesaker og ting. Med ei kjøkkeninnredning som er 30 år i år, så burde den vel vært skiftet ut, men har jo annet å bruke pengene til. Prioriterer ikke så store utgifter som det vil bli. Da får kjøkkenet heller ta til takke med litt klatting og livsforlengende behandling på innredningen! :)

Selv om det var noe vind, så ble det kjempevær. Fikk hengt opp hengestolen min igjen på verandan,. og med mobil, kaffe og lesestoff innen rekkevidde, lå alt vel tilrette for ei deilig avslappestund på verandan! Godt vi bor litt avsides, så jeg ikke skremte vettet av noen med hvitfarga som kom frem da jeg kledde av meg litt.. ;)

Skya litt til utpå ettermiddagen, så trakk inn etterhvert. Så fikk vi min tante Synnøve og onkel Terje på besøk, de ferierer fremdeles i Bø. Serverte rabarbragrøt med vaniljesaus til kaffen, det falt visst godt i smak!

Så ble det grilling ved midnatt igjen. Bare i full fart. Pølsegrilling. Bålpølser. Tjukkpølser. Kaffe og ei øl!


Denne har vært med på noen turer...



På hjemtur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar