onsdag 21. september 2011

Dag 15. Tirsdag 6. september. Heimreise

Ble hentet av drosja kl 0700 som avtalt. Den var på plass to min på! På flyplassen ble jeg stående ved siden av ”Høyttaleren”  i innsjekkingskøen og ble overrasket over hvor liten han egentlig var! Det passet overhodet ikke til stemmen! :)

Koffertene ble veid til 28,5 kg til sammen, så vi kunne faktisk hatt med halvanna kilo til!!  De var 22,3 hjemmefra, så noe har vi nok handla ja..;) 

Var en del turbulens på turen, både fra Madeira og fra Gardermoen og nordover. Me not like! Men ikke det verste jeg har opplevd heller, så gikk høvelig ok..

Evenes i halv titida, og hjemme 0050! 


Enda en flott tur er over. Godt å ha noen dager fri hjemme før jobb igjen. Da får man pakka ut, rydda, vaska klær, sett gjennom bilder, skrevet litt blogg osv..Forhåpentligvis....

Kan godt tenke meg en tur til til Madeira. Fikk ikke opplevd østkysten. Heller ikke tatt fergeturen til Porto Santo. Eller besøkt Nonnenes dal. Madeira er blitt kalt ”Guds botaniske hage”, og er kjent for alle sine blomster. Og blomster var der. Masse fint. 


Mer bilder og bildetekst legges ut på Facebook. Legger inn linken til albumet her når det er gjort. Da blir det litt mer av alt, og noe som ikke har vært nevnt her i bloggen sikkert.... Kommer i løpet av oktober regner jeg med... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar